Η δυνατότητα των διαφημιζόμενων να έχουν υψηλής ποιότητας στοιχεία για την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών τους δαπανών στο διαδίκτυο, σε μια περίοδο σε κάθε περίπτωση μεγάλης οικονομικής στενότητας, η οποία θα διαρκέσει επί πολλά χρόνια, θα διευκολύνει ασφαλώς την αύξηση του μεριδίου της διαφημιστικής δαπάνης που καταλήγει στο διαδίκτυο.
Η τάση αυτή -που είναι ήδη ισχυρή- διευκολύνεται από την συνεχή αύξηση της διείσδυσης αλλά και της χρήσης του διαδικτύου, που συνεχίζεται παρά την οικονομική κρίση. Ταυτόχρονα, η μείωση των διαφημιστικών κονδυλίων σπρώχνει τους διαφημιζόμενους να μειώσουν την ποικιλία του μίγματος που χρησιμοποιούν. Κάτι που ωφελεί ανάλογα με το είδος της εκστρατείας είτε μαζικά μέσα (όπως η τηλεόραση ή σε μερικές περιπτώσεις το ραδιόφωνο), είτε μέσα τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν ως διαφορετικού είδους εξειδικευμένα εργαλεία, πολλαπλασιάζοντας τις δυνατότητες του μαζικού μηνύματος, όπως το διαδίκτυο, το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει μοναδικής ποιότητας στόχευση κοινού.
Η παροχή υψηλής ποιότητας στοιχείων δεν είναι όμως από μόνη της αρκετή. Χρειάζονται και κάποιες ακόμα κινήσεις για να μπορέσει το διαδίκτυο να αποκτήσει το κύρος που του αρμόζει ως νέο δυναμικό μέσο στην Ελλάδα. Μια από τις σημαντικότερες είναι να περιοριστεί η παρα-διαφημιστική δραστηριότητα που γίνεται εκτεταμένα σ’ αυτό και δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό σε όσους ακολουθούν τη νομιμότητα και αδιαφανές περιβάλλον γενικότερα, που αποτρέπει ή αποθαρρύνει πολλούς διαφημιζόμενους.
Η υπόθεση αυτή αφορά προπαντός τις φορολογικές αρχές και την πολύ ικανή διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος, που αξίζει να ασχοληθούν με τα φαινόμενα αυτά συστηματικά και με την ίδια ένταση που διώκουν άλλες κατηγορίες φοροδιαφυγής και παρανομίας. Δεν είναι τόσο η έκταση των σχετικών δραστηριοτήτων, αν και αυτές αυξάνονται διαρκώς καθώς το ίδιο το διαδίκτυο επεκτείνεται, όσο η συμβολική εικόνα της παρανομίας που είναι γνωστή και προφανής σε όλους, που λειτουργεί εξαιρετικά αρνητικά και για την ίδια την αγορά αλλά και για την γενικότερη εικόνα της φορολογικής πολιτικής.
Επίσης είναι σημαντικό να οριστικοποιηθεί η υπόθεση της μη υποβολής του διαδικτύου στην λογική του αγγελιοσήμου. Το σκάνδαλο του αγγελιοσήμου, για το οποίο γράφουμε εδώ και πολλά χρόνια δεν πρέπει να επεκταθεί. Η οριστική απόφαση από την όποια κυβέρνηση προκύψει, για το μέλλον του αγγελιοσήμου, θα πρέπει να περιλάβει και την λειτουργία του διαδικτύου για πάντα χωρίς αυτό το αναίτιο και παράλογο βάρος. Σε κάθε περίπτωση πάντως οι κινήσεις της ΕΝΕΔ είναι προς τη θετική κατεύθυνση και θα δημιουργήσουν ένα πολύ καλύτερο περιβάλλον για την ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στο δυναμικό αυτό μέσο, που προσφέρει σήμερα εκτός όλων των άλλων, μέλλον και ελπίδα για πάρα πολλά νέα παιδιά που γλιτώνουν έτσι έστω και με χαμηλούς μισθούς, από το φάσμα της ανεργίας.
ΠΗΓΗ: https://press-gr.blogspot.gr/2012/05/blog-post_4098.html