Blog

Νέα απο το blog
istotexniki

GDPR

Πώς θα επηρεάσει ο κανονισμός GDPR την επιχείρησή σας; Γενικές οδηγίες & τι πρέπει να προσέξετε Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) είναι ο νέος νόμος περί προστασίας δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε …

Συνέχεια »
wordpress minimal design
Web Development
istotexniki

Πως βελτιώνουμε μία ιστοσελίδα

Βασικοί κανόνες για καλύτερη κατάταξη και απόδοση μίας ιστοσελίδας Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης! Η ταχύτητα μίας ιστοσελίδας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία καά τον σχεδιασμό και δημιουργία μίας νέας ιστοσελίδας και η βελτίωσή της μπορεί να προκαλέσει μεγάλη …

Συνέχεια »
Web Development
istotexniki

Πως δουλεύει το Google Analytics ;

Δημιούργησες το νέο σου blog με τόσο μεράκι και όρεξη! Ενημερώνεσαι τακτικά για την θεματολογία που σε ενδιαφέρει ώστε να συντάσσεις άρθρα “φρέσκα” και ποιοτικά, χωρίς να επαναλαμβάνεσαι και φροντίζεις να προσφέρεις αξία και ουσία στον αναγνώστη. Λαμβάνεις τα πρώτα σχόλια, …

Συνέχεια »
wordpress-thessaloniki
Web Development
istotexniki

Επιλέξτε το σωστό Wordpress theme!

Για να κατανοήσεις την ουσία και τη δυναμική των WordPress themes, φέρε στο νου σου ένα αυτοκίνητο, όπου το WordPress CMS είναι η μηχανή του και το theme αποτελεί το design και την εξωτερική του εμφάνιση. Εάν ένα αυτοκίνητο έχει …

Συνέχεια »

AdWords PPC, οι mobile διαφημίσεις αλλάζουν

Η πλατφόρμα AdWords PPC προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα χρήσης και προετοιμάζεται για τις τάσεις των επόμενων χρόνων. Η εταιρεία που «νοικιάζει» τα μάτια μας στους διαφημιστές προσφέροντάς μας δωρεάν υπηρεσίες που ούτε μπορούσαμε να φανταστούμε πριν από κάποια χρόνια, διαπιστώνει …

Συνέχεια »

Ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα

Η χώρα με τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Ecommerce Europe, της ευρωπαϊκής οργάνωσης-ομπρέλας για τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις του Διαδικτύου. Ο ρυθμός ανάπτυξης του …

Συνέχεια »
Website news
istotexniki

Νέες καμπάνιες Adwords

Η Google αλλάζει ό,τι θεωρούσαμε, λίγο ή πολύ, δεδομένο στο AdWords και εξελίσσει την φιλοσοφία των διαφημιστικών καμπανιών. Οι πολλαπλές συσκευές στόχευσης – PCs, laptops, tablets, smartphones – καθορίζουν πλέον την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών και ο συνδυασμός τους ορίζει …

Συνέχεια »

Διαδικτυακή προώθηση των ξενοδοχείων

Το κλειδί για το άνοιγμα της διαδικτυακής προώθησης των ξενοδοχείων παρουσιάσει ερευνητική μελέτη της Brand Verity. Το H&T εξασφάλισε και παρουσιάζει τη μελέτη που αποτελεί «εργαλείο» για κάθε ξενοδόχο και ιδιοκτήτη on-line ταξιδιωτικών γραφείων, στον πλαίσιο της προώθησης των δραστηριοτήτων …

Συνέχεια »
E-commerce
istotexniki

Το ντοπάρισμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Για τους διαδικτυακούς εμπόρους, η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές τους (εγχώριους ή μη) κρίνεται ολοένα και πιο επιτακτική για την επιτυχία τους. Η έλλειψη κριτηρίου διαφοροποίησης, έχει ως αποτέλεσμα να μάχονται για την προτίμηση των καταναλωτών ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά …

Συνέχεια »

Οι Έλληνες καταναλωτές υιοθετούν το e-banking και οι τράπεζες το ενισχύουν

Δημοφιλέστερη μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών γίνεται σταδιακά η διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών μέσω της ηλεκτρονικής οδού, αν και η Ελλάδα σε θέματα e-banking μακράν απέχει από τις λεγόμενες «ώριμες» αγορές της ΕΕ.Η θετική υποδοχή που επιφυλάσσουν οι Ελληνες καταναλωτές στο …

Συνέχεια »

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω website

Το διαδίκτυο και η δυνατότητα ευρείας πρόσβασης σε αυτό, έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και την διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διαδικτυακή υπόσταση μίας επιχείρησης, μπορεί να λειτουργήσει με τους ακόλουθους δύο τρόπους: Μπορεί να αποτελέσει την …

Συνέχεια »

Αρνητικές λέξεις κλειδιά σε 6 βήματα

Αρνητικές λέξεις-κλειδιά Ένας τύπος λέξης-κλειδιού που αποτρέπει την ενεργοποίηση της διαφήμισής σας από μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση. Υποδεικνύει στο Google να μην προβάλλει τη διαφήμισή σας, όταν κάποιος αναζητά αυτήν τη φράση. Για παράδειγμα, αν προσθέσετε τη λέξη “δωρεάν” …

Συνέχεια »

Νέα πρωτοβουλία της Google για την εξάλειψη της παιδικής πορνογραφίας από το Διαδίκτυο

Μία νέα πολύ σπουδαία πρωτοβουλία έχει αναλάβει το τελευταίο διάστημα η Google με σκοπό την εξάλειψη της παιδικής πορνογραφίας από το Διαδίκτυο. Η νέα τεχνολογία της θα επιτρέπει σε ιστοσελίδες, οργανισμούς και αρμόδιες αρχές να χτίζουν μια συγκεντρωτική βάση δεδομένων με όλο το υλικό …

Συνέχεια »

Υπερδιπλασιάστηκαν οι απόπειρες εξαπάτησης στα κοινωνικά δίκτυα

Η αξία των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή spam μειώθηκε, καθώς οι επίδοξοι spammer επιλέγουν άλλες μεθόδους διάδοσης των ανεπίκλητων μηνυμάτων τους, διαπιστώνει η Symantec στην νεότερη αναφορά της για τους κινδύνους στο Διαδίκτυο. Τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν …

Συνέχεια »

Νέα TLDs: Το μέλλον των domain names [INFOGRAPHIC]

Το internet πρόκειται να αλλάξει δραματικά, σε σύγκριση με την εποχή που κυκλοφόρησαν τα πρώτα generic tlds όπως .COM, .NET, .ORG, αλλά και με το σήμερα. Η ICANN ( Corporation for Assigned Names and Numbers) πριν ένα χρόνο περίπου άνοιξε την αγορά …

Συνέχεια »

Η διαδικτυακή ενημέρωση κερδίζει τον έντυπο τύπο

Ο αριθμός των επισκεπτών στους δέκα δημοφιλέστερους δικτυακούς τόπους εφημερίδων στις ΗΠΑ παρουσιάζει ετήσια αύξηση 16%, ενώ ο συνολικός αριθμός επισκέψεων αυξήθηκε κατά 27%, ανακοίνωσε η εταιρεία διαδικτυακών μετρήσεων Nielsen Online. «Παρά τα σημερινά προβλήματα στη βιομηχανία των παραδοσιακών εφημερίδων, …

Συνέχεια »

Κατακόρυφη αύξηση των τουριστικών κρατήσεων από το Ιντερνετ

Αυξάνεται με θεαματικούς ρυθμούς η χρήση του ίντερνετ στον τουρισμό, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι κλείνουν τα πακέτα των διακοπών τους, εισιτήρια και ξενοδοχεία μέσω του διαδικτύου. Σύμφωνα με την Deutsche Welle το φαινόμενο αυτό παρατηρείται σε σχέση και με …

Συνέχεια »

Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αύξηση τζίρου κατά 480% στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στην Ελλάδα άγγιξε τα 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2012 έναντι 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ την περασμένη χρονιά (αύξηση 61%). Συγκεκριμένα, …

Συνέχεια »

Τα παραδοσιακά ΜΜΕ στο διαδίκτυο

Τα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης περνούν την πύλη του ίντερνετ σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημιακών για τα «Διαδυκτιακά ΜΜΕ και τα πρότυπα του WEB , η ελληνική περίπτωση». Στα δεδομένα της έρευνα συμπεριλήφθηκαν 106 Μέσα, 38 τηλεοπτικοί σταθμοί εκ των οποίων …

Συνέχεια »

Κυριαρχεί το διαδίκτυο στην ενημέρωση του κόσμου!

Μολονότι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, κυρίως λόγω των υπηρεσιών ίντερνετ στα κινητά τηλέφωνα και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης επωφελούνται ελάχιστα σε σχέση με τους ιντερνετικούς ομίλους, σύμφωνα με μια έκθεση …

Συνέχεια »