fbpx
ISTOTEXNIKI
WEB SOLUTIONS
pleonektimata-an-mpei-ena-katastima-sto-skroutz

Πλεονεκτήματα της εισαγωγής ενός καταστήματος στο Skroutz

“Skroutz, η πιο διάσημη ιστοσελίδα για τις ηλεκτρονικές αγορές!  Ανακαλύψτε τα οφέλη της εισαγωγής του καταστήματός σας στο Skroutz!”

Εισαγωγή

Η πλατφόρμα του Skroutz είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η εισαγωγή ενός καταστήματος μπορεί να είναι μια ιδανική επιλογή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επεκτείνουν την εμπορική τους δραστηριότητα. Προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους.

Το πρώτο πλεονέκτημα της εισαγωγής ενός καταστήματος στο Skroutz, είναι η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν την εμπορική τους δραστηριότητα σε ένα ευρύ κοινό. Ένα κοινό το οποίο έχει συνηθίσει να κάνει σχεδόν όλες τις ηλεκτρονικές του αγορές μόνο μέσα από το Skroutz. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, οπότε η εισαγωγή ενός καταστήματος αποτελεί σχεδόν μονόδρομο.

Το δεύτερο πλεονέκτημα της εισαγωγής ενός καταστήματος είναι η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις να επιτύχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Προσφέρει μια σειρά από διαφημιστικές δυνατότητες που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν μεγαλύτερη προβολή σε μηχανές αναζήτησης και ένας εναλλακτικός τρόπος άμεσης διαφήμισης των προϊόντων τους σε ένα άμεσα προσβάσιμο κοινό.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από την εισαγωγή του καταστήματός σας στο Skroutz;

τι-μας-προσφέρει-η-εισαγωγή-στο-skroutzΠρώτα, μπορείτε να επωφεληθείτε από την ευρεία διαθεσιμότητα των προϊόντων σας σε μια ευρεία κοινότητα αγοραστών. Επιπλέον, μπορείτε να επωφεληθείτε από την δυνατότητα να δημιουργήσετε μια διαφάνεια για τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας, καθώς και να διαφημίσετε τα προϊόντα σας σε μια ευρεία κοινότητα αγοραστών.

Τέλος, μπορείτε να επωφεληθείτε από την δυνατότητα να διασφαλίσετε μια επιτυχημένη εμπειρία αγοραστή με την παροχή εξαιρετικής υποστήριξης και υπηρεσιών.

  1. Πρόσβαση του καταστήματος σας σε ευρή πελατολόγιο
  2. Μηδενικό ρίσκο για αγορές από το κατάστημα σας μέσω της πλατφόρμας του Skroutz
  3. Αυτοματοποίηση διαδικασιών αγοράς μέσω ειδικών εργαλείων της πλατφόρμας (Καλάθι Skroutz)
  4. Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand σας

Πώς μπορείτε να επιτύχετε  την εισαγωγή του καταστήματός σας στο Skroutz;

1. Προσθέστε το κατάστημα σας στο Skroutz με την χρήση του επίσημου εργαλείου εισαγωγής καταστημάτων και σε συνεργασία με τον τεχνικό σας, ζητήστε να σας ετοιμάσει το απαραίτητο αρχείο xml με το οποίο θα γίνεται η αποστολή των προϊόντων σας στο Skroutz.

2. Συμπληρώστε τα στοιχεία του καταστήματός σας στο Skroutz, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων και των τιμών τους.

3. Προσθέστε εικόνες και περιγραφές των προϊόντων σας για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να λάβουν την καλύτερη δυνατή απόφαση.

4. Προσθέστε διαφημίσεις για τα προϊόντα σας στο Skroutz για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες είναι ενημερωμένοι για τα προϊόντα σας.

5. Προσθέστε δωρεάν μεταφορικά για τις παραγγελίες σας στο Skroutz για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγοράς.

6. Προσθέστε δωρεάν επιστροφές για τις παραγγελίες σας

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της εισαγωγής καταστημάτων στο Skroutz και της εισαγωγής τους σε άλλες πλατφόρμες;

Το κυριότερο πλεονέκτημα είναι η συγκριτική χρήση στο σύνολο της ελληνικής αγοράς της πλατφόρμας του Skroutz σε σχέση με ανταγωνιστικές εταιρείες.

Οι επιπλέον παροχές και δυνατότητες ενισχύουν τα θετικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, ενώ το τεράστιο κοινό των 8 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών αποτελεί δέλεαρ για κάθε κατάστημα.

Συμπέρασμα

Η εισαγωγή ενός καταστήματος στο Skroutz έχει πολλά πλεονεκτήματα, όπως την ευκολία διαφήμισης, την ευκολία συναλλαγών, την ευκολία διαχείρισης των παραγγελιών και την ευκολία διαχείρισης των πελατών. Είναι μια κίνηση που μπορεί να σας παρέχει άμεσα πελάτες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, κάτι που δεν είναι ούτε εύκολο ούτε αυτονόητο ειδικά για νέα καταστήματα.

Είναι μια κίνηση που προτείνεται σχεδόν για όλα τα καταστήματα, έχοντας γνώση βέβαια τις υψηλές χρεώσεις προμήθειας ανά παραγγελία και της ετήσιας συνδρομής που απαιτείται από 1 Φεβρουαρίου 2023.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ