Διαδικτυακή προώθηση των ξενοδοχείων

By Lytos Andreas 3 έτηπριν
Αρχική  /  Website news  /  Διαδικτυακή προώθηση των ξενοδοχείων
hotel kataskevi istoselidas xenodoxeiou

Το κλειδί για το άνοιγμα της διαδικτυακής προώθησης των ξενοδοχείων παρουσιάσει ερευνητική μελέτη της Brand Verity. Το H&T εξασφάλισε και παρουσιάζει τη μελέτη που αποτελεί «εργαλείο» για κάθε ξενοδόχο και ιδιοκτήτη on-line ταξιδιωτικών γραφείων, στον πλαίσιο της προώθησης των δραστηριοτήτων τους μέσω του Διαδικτύου. Η έρευνα αξιολογεί τις αμειβόμενες δραστηριότητες αναζήτησης των on-line ταξιδιωτικών γραφείων και των εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων και πως αυτές καθορίζονται με βάση την pay per click (PPC) διαφήμιση.

Ειδικότερα, η μελέτη περιλαμβάνει την PPC διαφήμιση από λέξεις κλειδιά στο διαδίκτυο εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων. Οι λέξεις κλειδιά περιλαμβάνουν το σήμα του ξενοδοχείου στο σύνολο των όρων αναζήτησης που συχνά είναι το υψηλότερο για την εύρεση με βάση τη λέξη – κλειδί του σήματος.

Σύμφωνα με τα  ευρήματα της μελέτης, από την ανάλυση περισσότερων από 100.000 διαδικτυακών διαφημίσεων κατά μέσο όρο σε κάθε σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης Google περιλαμβάνονται σχεδόν 2 διαφημίσεις on-line ταξιδιωτικών γραφείων. Αντίστοιχα η Bing και η ΑΟL περιλαμβάνει σχεδόν 5 διαφημίσεις. Επίσης σε κάθε σελίδα αποτελεσμάτων από τη μηχανή αναζήτησης της Google για κινητά ο σχετικός δείκτης περιλαμβάνει 0,5 διαφημιστικού υλικού.

Υπογραμμίζεται ότι οι διαφημίσεις των on-line ταξιδιωτικών γραφείων ήταν περισσότερες από τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων στις μηχανές αναζήτησης Google Bing και AOL αλλά όχι στις αναζητήσεις της Google για κινητά. Τέλος, για κάθε μία διαφήμιση εμπορικού σήματος ξενοδοχείου ανά σελίδα αποτελεσμάτων από Goοgle, Bing και AOL περιλαμβανόταν 1 διαφήμιση, ενώ από τη Google για κινητά ο σχετικός δείκτης περιλαμβάνει  0,88 διαφημιστικού υλικού.

 

 

ΠΗΓΗ: http://hotelandtourismnews.gr/?p=584

 

Category:
  Website news
αυτό το post μοιράστηκε 0 φορές
 000
About

 Lytos Andreas

  (59 articles)