Βελτιστοποίηση SEO

Τα 6 βασικά βήματα

Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι σίγουρα ένα μεγάλο βήμα για την προβολή της επιχείρησης σας, αλλά δεν αρκεί για να έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα.

Αυτό συμβαίνει λόγω των πολλών ίσως ανταγωνιστικών ιστοσελίδων που ήδη προ-υπάρχουν αρκετό καιρό στο διαδίκτυο.

Loading Time

Βελτιστοποίηση της ταχύτητας φόρτωσης μιας ιστοσελίδας

Σωστή Στόχευση

Βελτιστοποίηση των κειμένων για ειδικές λέξεις-κλειδιά

Χρήση metadata

Σωστή χρήση meta δεδομένων στα κείμενα

Πρωτότυπο Υλικό

Βελτίωση της δομής των κειμένων

Responsive Design

Βελτιστοποιημένη προβολή για mobile συσκευές

Πιστοποιητικό Ασφαλείας

Η ασφάλεια παίζει σημαντικότατο ρόλο στην κατάταξη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναλύσουμε πλήρως τα σφάλματα της ιστοσελίδας σας και θα σας προτείνουμε διορθωτικές αλλαγές

Τι πρέπει να προσέξετε εκτός της αύξησης της ταχύτητας

Βελτιστοποίηση των κειμένων για λάθος λέξεις-κλειδιά

Αυτό είναι το πιο κοινό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι χρήστες.

Ας δούμε ένα παράδειγμα

Μια εταιρεία που πουλάει ηλεκτρολογικό υλικό, στα κείμενα που έχει στην ιστοσελίδα της τονίζει την λέξη κλειδί “ηλεκτρολογικό υλικό”. Αυτό σαν πρακτική είναι λανθασμένη επιλογή, καθώς με αυτή τη λέξη-κλειδί προσπαθεί να ανταγωνιστεί ενδεχομένως εκατοντάδες επιχειρήσεις με παρόμοια επαγγελματική δραστηριότητα.

Μπορεί όμως να βελτιστοποιήσει τα κέιμενα της με λέξεις-κλειδιά που περιέχουν και τοπικούς χαρακτηρισμούς, όπως “ηλεκτρολογικό υλικό στο Παγκράτι” ή και “ηλεκτρολογικό υλικό βιομηχανικών εγκαταστάσεων”.

Με αυτό τον τρόπο, περιορίζουμε σημαντικά τον “ανταγωνισμό” κατά την αναζήτηση των αποτελεσμάτων και είναι πιθανότερο να αναρριχηθούμε ψηλότερα.

Επίσης είναι γεγονός ότι όσο πιο αναλυτική και περιγραφική είναι η λέξη κλειδί, παρόλο που περιορίζει τον συνολικό όγκο που στοχεύουμε, αποδίδει καλύτερα καθώς επικεντρώνει σε πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Γενικά, πρέπει να αποφεύγετε τις πολύ γενικές λέξεις κλειδιά οι οποίες δεν έχουν καλή απόδοση αλλά να αναζητήσετε πολύ συγκεκριμένες, ακριβώς για τον τομέα αναζητήσεων που σας ενδιαφέρει.

Χρήση metadata

Δεν πρέπει να αμελείτε την χρήση meta titles και meta descriptions σε όλες τις σελίδες/άρθρα που γράφετε τα κείμενα σας.

Είναι σημαντική παράμετρος για την Google παρόλο που τα meta δεδομένα δεν φαίνονται στον απλό χρήστη, αλλά στον κώδικα της κάθε σελίδας.

Το meta description παρόλο που δεν αποτελεί κριτήριο κατάταξης, αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην βελτιστοποίηση του CTR (Click Through Rate).

Συμπληρώστε τα Meta descriptions με μινι-περιγραφή για το τι θα βρεί συνοπτικά σε μία σελίδα/άρθρο ο χρήστης.

Το κείμενο αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο για την βελτίωση του SEO

Είναι πολύ σημαντικό κάθε σελίδα να έχει γραμμένο εξαιρετικό κείμενο που να περιγράφει ακριβώς τι βλέπει ο χρήστης.

Η γραμματική πρέπει να είναι σωστή και τα κείμενα να “βγάζουν” νόημα!

Το κείμενο πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από 300 χαρακτήρες καθώς πολλές φορές έχουμε την απαίτηση με 2 γραμμές κειμένου να προσπαθούμε να “ανεβάσουμε” την ιστοσελίδα!

Τέλος, αποφύγετε την οποιαδήποτε αντιγραφή κειμένου από κάποια άλλη ιστοσελίδα καθώς ναι μεν θα εξοικονομήσετε χρόνο, αλλά ταυτόχρονα πετάτε στο καλάθι των απορριμάτων όλη την ενδεχόμενη προσπάθεια που κάνετε για βελτίωση του SEO. Το πρωτότυπο, σωστά γραμμένο κείμενο, απαιτεί χρόνο και δεξιότητα για να στηθεί σωστά, αλλά σίγουρα θα σας ανταμείψει θετικά!

Τα κινητά και tablets είναι το μέλλον

Μην αμελείτε το γεγονός ότι το μέλλον του διαδικτύου ανήκει στις φορητές συσκευές.

Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα να “παίζει” σωστά σε οπιαδήποτε φορητή συσκεύη (να είναι responsive δηλαδή).

Τα κείμενα και οι φωτογραφίες σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει αν προσαρμοστούν ενδεχομένως με διαφορετική στοίχηση και ανάλυση/μέγεθος.

 

Ασφάλεια (Ενεργοποίηση Πιστοποιητικού ασφαλείας SSL)

Ενεργοποιούμε (εάν υποστηρίζει ο Hosting provider) το δωρεάν ssl για το domain μας το οποίο λέγεται Let’s encrypt και το οποίο ανανεώνεται αυτόματα κάθε 3 μήνες.

Σε αντίθετη περίπτωση μπορείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε πιστοποιητικό ασφαλείας καλύπτει τις ανάγκες σας (πχ. 256bit προστασία).

Οι ιστοσελίδες που έχουν εγκατεστημένο πιστοποιητικό ασφαλείας, σύμφωνα με την Google, θα έχουν και ένα σημαντικό προβάδισμα στην κατάταξή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.