Διαχείριση του OpenCart

Πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στον πίνακα διαχειριστή, πληκτρολογήστε τη θέση του καταστήματος στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού ακολουθούμενο από το “/admin”. Για παράδειγμα, αν το κατάστημά σας βρίσκεται στη διεύθυνση “www.istoselida.gr”, ο διαχειριστικός σας πίνακας βρίσκεται στη διεύθυνση “www.istoselida.gr/admin”.

Ακόμα και αν το κατάστημα βρίσκεται σε έναν υποφάκελο ή σε έναν υποτομέα του ιστότοπού του, η προσθήκη του “/ admin” στο τέλος της διαδρομής του καταστήματος θα σας οδηγήσει στην πλευρά της διοίκησης.

Αφού συμπληρώσετε το σωστό όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, πατώντας το κουμπί “Σύνδεση” θα σας κατευθύνει στον πίνακα εργαλείων OpenCart. Όταν συνδέεστε για πρώτη φορά στο κατάστημά σας, ο πίνακας εργαλείων θα είναι κενός (όπως φαίνεται παρακάτω), επειδή δεν υπάρχουν ακόμα στατιστικά στοιχεία προς ανάλυση.

Εισαγωγή στη διαχείριση των βασικών λειτουργιών

Ο πίνακας εργαλείων είναι το πρώτο πράγμα που θα δείτε κατά την είσοδο του admin του OpenCart. Η κύρια λειτουργία του ταμπλό είναι να δώσει στον ιδιοκτήτη του καταστήματος μια επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας του καταστήματος.

Υπάρχουν συγκεκριμένα τμήματα του πίνακα ελέγχου που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τα στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν από το κατάστημά σας:

• 4 κύριες ενότητες: Υπάρχουν τέσσερις ενότητες (στο επάνω μέρος με μπλε χρώμα) που δείχνουν την κατάσταση του ιστότοπού σας. Είναι το Σύνολο Παραγγελιών, Σύνολο πωλήσεων, Σύνολο Πελατών και Επισκέπτες Online που σας δίνουν μια γενική εικόνα του καταστήματος.
• Παγκόσμιος χάρτης: Ο χάρτης δείχνει από πού έρχονται οι παραγγελίες από τον ιστότοπό σας.
• Analytics πωλήσεων: Παρέχεται ένα γράφημα για την παρακολούθηση της χρονολογικής εξέλιξης του καταστήματος σε σχέση με το ποσό των παραγγελιών και των πελατών με την πάροδο του χρόνου. Η τιμή x είναι ο χρόνος. η οποία μπορεί να είναι ώρες, ημέρες ή μήνες ανάλογα με την επιλεγμένη περιοχή. Η τιμή y εμφανίζει τον αριθμό των συνολικών παραγγελιών (κίτρινο) και των συνολικών πελατών (μπλε).
Πρόσφατη Δραστηριότητα: Μια ενότητα για να ελέγξετε την πρόσφατη δραστηριότητα από οποιονδήποτε πελάτη από το κατάστημά σας, όπως η σύνδεση, η δημιουργία λογαριασμού ή η τοποθέτηση νέων παραγγελιών.
Τελευταίες παραγγελίες: Μια λίστα που εμφανίζει τις τελευταίες παραγγελίες και τις λεπτομέρειες τους (“Αναγνωριστικό παραγγελίας”, “Πελάτης”, “Κατάσταση”, “Ημερομηνία προσθήκης”, “Σύνολο” και “Ενέργεια”)

Πρόσβαση στις κατηγορίες

Οι επεξεργασία των κατηγοριών γίνεται από το μενού Κατάλογος > Κατηγορίες.

Στη σελίδα αυτή υπάρχουν σε μορφή λίστας οι κατηγορίες του καταστήματος που έχουν ήδη δημιουργηθεί.

Όταν προσθέτετε ένα προϊόν χωρίς κατηγορία προϊόντος, το προϊόν δεν θα εμφανίζεται σε καμία κατηγορία στο μπροστινό μέρος του καταστήματος. Η σελίδα του προϊόντος μπορεί να είναι προσβάσιμη μόνο εάν ο πελάτης πληκτρολογεί στο όνομα του προϊόντος, μία από τις ετικέτες προϊόντος στο πλαίσιο αναζήτησης ή επισκέπτεται το προϊόν μέσω μιας σελίδας κατασκευαστή. Αν θέλετε το προϊόν αυτό να είναι πιο ορατό στους πελάτες σας, προτείνουμε να δημιουργηθεί η κατηγορία πριν από την προσθήκη του προϊόντος.

Για να διαγράψετε, επιλέξτε το πλαίσιο δίπλα στη σειρά στην οποία είναι καταχωρημένη η κατηγορία. Όταν ελέγχονται τα προϊόντα που επιλέχθηκαν για διαγραφή, στην καρτέλα “Διαγραφή” μπορεί να γίνει κλικ στην επάνω δεξιά γωνία.

Το σύμβολο “>” δείχνει από μια μητρική κατηγορία σε μια υποκατηγορία. “Φορητοί υπολογιστές και φορητοί υπολογιστές> Windows” υποδηλώνει ότι τα “Windows” είναι μια υποκατηγορία ταξινομημένη κάτω από τη μητρική κατηγορία “Φορητοί υπολογιστές και φορητοί υπολογιστές”.

Η σειρά ταξινόμησης υποδεικνύει την παραγγελία των κατηγοριών που εμφανίζονται στο επάνω μενού και το πλαίσιο της κατηγορίας στη σελίδα του προϊόντος. Η επιφάνεια εργασίας (σειρά ταξινόμησης-1) θα ταξινομηθεί πάνω από φορητούς υπολογιστές και φορητούς υπολογιστές (σειρά ταξινόμησης-2), επειδή έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα.

Αφήνοντας την επιλογή “Ταξινόμηση σειρά” κενό θα οργανώσει τα τμήματα με αλφαβητική σειρά.

Κάνοντας κλικ στην επιλογή “Επεξεργασία” στην ενότητα “Δράση” θα κατευθυνθείτε ο διαχειριστής σε μια φόρμα για να αλλάξετε τις πληροφορίες της κατηγορίας. Κάνοντας κλικ στο “Εισαγωγή” θα επιτρέπεται στον ιδιοκτήτη του καταστήματος να εισάγει περισσότερα προϊόντα στον ιστότοπο.

Δημιουργήστε μια κατηγορία

Πριν μάθετε πώς να προσθέτετε προϊόντα, θα πρέπει να κατανοήσετε τον τρόπο δημιουργίας κατηγοριών προϊόντων. Η κατηγορία προϊόντων είναι ένα βασικό οργανωτικό χαρακτηριστικό στο OpenCart. Το OpenCart οργανώνει τη δομή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος γύρω από αυτές τις κατηγορίες προϊόντων. Κάθε κατηγορία προϊόντων παίρνει το δικό της χώρο στο κατάστημα για να εμφανίσει όλα τα διαθέσιμα προϊόντα για αυτήν την κατηγορία.

Η οργάνωση των προϊόντων σε κατηγορίες είναι χρήσιμη για την πλοήγηση του αποθέματος ενός καταστήματος τόσο στο εμπρόσθιο τμήμα όσο και στην πλευρά της διοίκησης. Στη διοίκηση, η δημιουργία κατηγοριών για προϊόντα θα βοηθήσει τον ιδιοκτήτη του καταστήματος να παρακολουθεί συγκεκριμένα προϊόντα μέσα σε μια κατηγορία. Στο μπροστινό μέρος του καταστήματος, οι πελάτες θα μπορούν να αναζητούν τα αγαπημένα τους προϊόντα ανά κατηγορία. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις σελίδες κατηγοριών στο επάνω μενού και από το πλαίσιο κατηγοριών στη σελίδα του προϊόντος.

Πριν εισαγάγετε προϊόντα στο OpenCart, θα πρέπει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε κατηγορίες και να δημιουργήσετε κατηγορίες για τα προϊόντα σας. Σκεφτείτε πώς τα προϊόντα στο κατάστημά σας μπορούν να οργανωθούν σε ομάδες με λογικό τρόπο.

Μεταβείτε στον Κατάλογο> Κατηγορία. Αν αυτή είναι η πρώτη σας φορά στην ενότητα κατηγορίας, θα δείτε μια λίστα κατηγοριών που δημιουργήθηκαν για τα προεπιλεγμένα προϊόντα.

Για να δημιουργήσετε μια νέα κατηγορία προϊόντων, μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή “Εισαγωγή” στην επάνω δεξιά γωνία.

Θα μεταφερθείτε στη σελίδα πληροφοριών της κατηγορίας. Οι πληροφορίες κατηγορίας μπορούν να συμπληρωθούν σε τρεις καρτέλες: “Γενικά“, “Δεδομένα“, “Σχεδίαση“.

Γενικά

Στην καρτέλα Γενικά ζητούνται βασικές πληροφορίες σχετικά με την κατηγορία προϊόντων:

  • Meta Tag Περιγραφή: μια περίληψη της κατηγορίας που περιγράφει τη σελίδα κατηγορίας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Meta Tag Λέξεις-κλειδιά: παρόμοια με την περιγραφή του meta tag, αλλά ζητά μια ενιαία λέξη-κλειδί για να περιγράψει το προϊόν.
  • Περιγραφή: κείμενο που θα περιγράψει αυτή τη κατηγορία στη σελίδα της κατηγορίας και θα προβληθεί από τους πελάτες στο μπροστινό μέρος του καταστήματος.

Δεδομένα

  • Μητρική Κατηγορία: Οι κατηγορίες είναι διατεταγμένες σε μια ιεραρχική δομή, με τη μητρική κατηγορία πάντα στην κορυφή. Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε μια κατηγορία κάτω από μια γονική κατηγορία, μετατρέποντάς την σε μια υποκατηγορία. Στη λίστα κατηγοριών η κατηγορία θα εμφανίζεται ως “Μητρική κατηγορία> Υποκατηγορία”.

Εάν έχει επιλεγεί “Κανένα”, η κατηγορία που θα δημιουργηθεί θα είναι μια μητρική κατηγορία.

  • Φίλτρα: Χαρτογραφήστε όλα τα προ-δημιουργημένα φίλτρα σε μια κατηγορία. Δείτε το στοιχείο Φίλτρο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των φίλτρων.
  • Καταστήματα: Εάν διαχειρίζεστε περισσότερα από ένα καταστήματα με το OpenCart, μπορείτε να ελέγξετε σε ποια καταστήματα θέλετε να προσθέσετε αυτήν την κατηγορία. Εάν είναι διαθέσιμο μόνο ένα κατάστημα, μπορεί να ελεγχθεί η επιλογή “Προεπιλογή”.
    SEO λέξη-κλειδί: Μια λέξη-κλειδί που θα συμπεριληφθεί στην url κατηγορίας για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
  • Εικόνα: Επιλέξτε την κύρια εικόνα για τη σελίδα του προϊόντος και τη μικρογραφία για καταχωρίσεις προϊόντων. Ανατρέξτε στην ενότητα Διαχείριση εικόνων για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο μεταφόρτωσης μιας εικόνας χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαχείρισης εικόνας.
    Επάνω μενού: Έλεγχος αυτής της ενότητας θα εμφανίσει αυτήν την κατηγορία στο επάνω μενού κάθε σελίδας. Εάν δεν γίνει καμία επιλογή, δεν θα εμφανιστεί.
    Στο επάνω μενού εμφανίζονται μόνο οι γονικές κατηγορίες. Αν αυτή η κατηγορία είναι υποκατηγορία, δεν θα εμφανίζεται στο επάνω μενού.
  • Στήλες: Αυτός ο αριθμός ελέγχει πόσες υποκατηγορίες εμφανίζονται κατά την επιλογή της κατηγορίας γονέων.
  • Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων με πολλές υποκατηγορίες προϊόντος ενδέχεται να χρειαστεί να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πόσες στήλες επιτρέπονται. Εάν επιτρέπονται όλες οι διαθέσιμες υποκατηγορίες για μια κατηγορία προϊόντων, ολόκληρη η σελίδα καταστήματος στο μπροστινό μέρος του καταστήματος θα γεμίσει με υποκατηγορίες όταν μετακινηθεί.
  • Σειρά ταξινόμησης : Αυτή η σειρά ταξινόμησης καθορίζει τη θέση της κατηγορίας στο μενού. Μια σειρά διαλογής 1 θα εμφανίζεται πριν από μια σειρά ταξινόμησης 2, 3, και ούτω καθεξής.
  • Κατάσταση: Η επιλογή “ενεργοποιημένη” κάνει την κατηγορία διαθέσιμη στο κοινό στο μπροστινό μέρος του καταστήματος. Η επιλογή “απενεργοποιημένη” θα αποκρύψει την κατηγορία από το μπροστινό μέρος του καταστήματος, αλλά εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη για σκοπούς επεξεργασίας στη διοίκηση.

Εικόνες

Οι ετικέτες εικόνων επιτρέπουν στο διαχειριστή να προσθέσει επιπλέον εικόνες προϊόντων στη σελίδα του προϊόντος. Η κύρια εικόνα φορτώθηκε ήδη στην καρτέλα Δεδομένα των Προϊόντων, οπότε λάβετε υπόψη ότι αυτές οι εικόνες θα περιλαμβάνονται κάτω από την κύρια εικόνα στη σελίδα του προϊόντος.
Μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη εικόνας” και στη συνέχεια στην επιλογή “Αναζήτηση” για να επιλέξετε μια εικόνα από τη Διαχείριση εικόνας. Ορίστε έναν αριθμό για τη σειρά ταξινόμησης. Το “1” θα το καταστήσει την πρώτη πρόσθετη εικόνα, ενώ κάθε φθίνουσα αριθμός ταξινόμησης θα την ακολουθήσει.

Η παραπάνω εικόνα είναι ένα παράδειγμα από μια σελίδα προϊόντος στο μπροστινό μέρος του καταστήματος. Η μεγάλη κύρια εικόνα προστέθηκε στην καρτέλα Δεδομένα. Οι εικόνες παραπάνω προστέθηκαν στην καρτέλα “Εικόνα”, με το πιο απομακρυσμένο επάνω αριστερά να έχει οριστεί ως 1 και οι παρακάτω εικόνες να έχουν χαμηλότερη προτεραιότητα.

Διαχειριστής εικόνας

Το Image Manager είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για την αποστολή αρχείων εικόνας. Οι εικόνες προϊόντων, το λογότυπο του καταστήματος και οι κατασκευαστές θα χρειαστούν όλες τις εικόνες που έχουν μεταφορτωθεί χρησιμοποιώντας το Image Manager.

Κάνοντας κλικ στο “Αναζήτηση αρχείων” θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο που ονομάζεται “Image Manager”. Ο φάκελος “εικόνα” θα είναι διαθέσιμος στην αριστερή στήλη, ο οποίος βρίσκεται στον ριζικό φάκελο όπου εγκαταστάθηκε το OpenCart. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα-πελάτη FTP για να προσθέσετε και να διαγράψετε εικόνες προϊόντων στο φάκελο “εικόνα”. Ένας άλλος τρόπος για να προσθέσετε εικόνες είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί “Μεταφόρτωση” στη γραμμή εργαλείων, το οποίο θα ανοίξει τον κατάλογο αρχείων του υπολογιστή σας για να τα προσθέσετε απευθείας. Οι παρακάτω εικόνες παρέχονται για τα προεπιλεγμένα προϊόντα. Επιλέξτε μια εικόνα κάνοντας κλικ σε ένα και πατήστε το κουμπί “Διαγραφή” στη γραμμή εργαλείων για να το διαγράψετε.

Πρόσβαση στα προϊόντα

Τα προϊόντα είναι το ποιό σημαντικό κομμάτι του OpenCart.
Επομένως, είναι σημαντικό να μάθετε πώς να διαχειρίζεστε το απόθεμα προϊόντων του καταστήματός σας χρησιμοποιώντας την πλευρά διαχείρισης OpenCart.

Πριν προσθέσετε προϊόντα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που προσθέτετε στο κατάστημα. Για να αποκτήσετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας στον πελάτη σας, το OpenCart απαιτεί αυτές τις πληροφορίες να συγκεντρωθούν εκ των προτέρων.

Όσο περισσότερες πληροφορίες δίνονται στο OpenCart σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν, τόσο πιο ενημερωμένο θα είναι το συγκεκριμένο προϊόν κατά την αγορά του από το κατάστημά σας.

Επισκόπηση προϊόντων

Για να δείτε τα προϊόντα επιλέγετε Κατάλογος > Προϊόντα

Κάθε σειρά προϊόντων θα περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες:

-Εικόνα

  1. Όνομα προϊόντος
  2. Μοντέλο
  3. Τιμή
  4. Ποσότητα
  5. Κατάσταση: Η επιλογή “Enabled” επιτρέπει την προβολή του προϊόντος στο μπροστινό μέρος του καταστήματος.

Η επιλογή “Απενεργοποιημένο” θα απενεργοποιήσει το προϊόν και δεν θα προβάλεται στο κατάστημα.


Στην επάνω δεξιά γωνία υπάρχουν τρία κουμπιά, ένα για δημιουργία προϊόντος (με το σύμβολο +), ένα για αντιγραφή και ένα για διαγραφή.

Αφού επιλέξετε, μπορείτε να επιλέξετε “Αντιγραφή” ή “Διαγραφή” του προϊόντος. Το “Αντιγραφή” θα αντιγράφει το προϊόν και τις κατηγορίες πληροφοριών του. Η επιλογή “Διαγραφή” θα καταργήσει εντελώς την επιλογή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών του).

Εάν θέλετε να αναζητήσετε ένα προϊόν στη λίστα προϊόντων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το “Φίλτρο” ως συντόμευση για να το αναζητήσετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εργαλείο φίλτρου, επισκεφθείτε το φίλτρο. Πατώντας “Εισαγωγή” στην επάνω δεξιά γωνία θα κατευθυνθείτε ο διαχειριστής σε μια φόρμα για να προσθέσετε νέα προϊόντα.

Διαχείριση και προσθήκη προϊόντων στον κατάλογο

Ο πλήρης κατάλογος των προϊόντων καταστήματος βρίσκεται στον κατάλογο> Προϊόντα. Αν πρόκειται για την πρώτη φορά που βρίσκεστε στην ενότητα Προϊόν, θα δείτε τα προεπιλεγμένα προϊόντα που απομένουν από την εγκατάσταση. Αυτά τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να πειραματιστούν και να διερευνήσουν τις δυνατότητες του OpenCart προτού ξεκινήσουν το κατάστημά σας. Θα χρειαστεί τελικά να διαγράψετε αυτά τα προϊόντα για να δημιουργήσετε χώρο για τα προϊόντα του καταστήματός σας.

Για να διαγράψετε τα προεπιλεγμένα προϊόντα:

Επιλέξτε το αριστερό πλαίσιο της στήλης “Εικόνα” στη λίστα. Αυτό θα πρέπει να επιλέξει όλα τα προϊόντα στη σελίδα.
Κάντε κλικ στο κουμπί “Διαγραφή” στην επάνω δεξιά πλευρά.
Πατήστε “OK” όταν εμφανιστεί ένα παράθυρο ζητώντας “Διαγραφή / Εγκατάσταση δεν μπορεί να ανακληθεί! Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να το κάνετε αυτό;”.

Θα πρέπει τώρα να υπάρχει μια κενή λίστα για να προσθέσετε μεμονωμένα προϊόντα. Το κουμπί “Εισαγωγή” κατευθύνει τον διαχειριστή σε μια σελίδα που απαιτεί πληροφορίες προϊόντος κάτω από τις ακόλουθες καρτέλες:

-Γενικά
-Δεδομένα
-Συνδέσεις
-Χαρακτηριστικό
-Επιλογή
-Έκπτωση
-Ειδικός
-Εικόνα
-Πόντοι επιβράβευσης
-Σχέδιο

Πριν προστεθούν τα προϊόντα, οι κατηγορίες προϊόντων πρέπει να έχουν ήδη δημιουργηθεί.

Σε αυτό το σημείο του οδηγού, θα έχετε ολοκληρώσει όλα τα βήματα και θα συμπληρώσετε όλες τις κατάλληλες πληροφορίες για το προϊόν. Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης αυτού του προϊόντος, κάντε κλικ στην επιλογή “Αποθήκευση”. Όταν επιστρέψετε στη σελίδα Προϊόντα κάτω από τον Κατάλογο, θα δείτε τώρα αυτό το προϊόν. Μπορείτε να επιλέξετε να τροποποιήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται παραπάνω, ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στην επιλογή “Επεξεργασία” απέναντι από το προϊόν.

Γενική καρτέλα

Η μορφή της καρτέλας “Γενικά” είναι ίδια με την καρτέλα “Γενικά” κατά τη δημιουργία μιας κατηγορίας προϊόντος, με την προσθήκη της δυνατότητας “Ετικέτες προϊόντων”:

  1. Meta Tag Περιγραφή: Μια σύνοψη για να περιγράψει τη σελίδα του προϊόντος στις μηχανές αναζήτησης.
  2. Meta Tag Λέξεις-κλειδιά: Παρόμοια με την περιγραφή του meta tag, αλλά ζητά μια ενιαία λέξη-κλειδί για να περιγράψει το προϊόν.
  3. Περιγραφή: Κείμενο που θα περιγράψει αυτό το προϊόν στη σελίδα του προϊόντος, που θα προβληθεί από τους πελάτες στο μπροστινό μέρος του καταστήματος.
  4. Ετικέτες Προϊόντος: Μια ετικέτα για την περιγραφή του προϊόντος στους πελάτες. Εάν ένας πελάτης πληκτρολογεί σε αυτήν την ετικέτα στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται στην κεφαλίδα, το προϊόν θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δεδομένα
Συμπληρώστε με τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Μοντέλο: Δημιουργήστε έναν αριθμό μοντέλου για το προϊόν χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών. (απαιτείται)
    SKU (μονάδα τήρησης αποθεμάτων): ένας τυχαίος κωδικός για το προϊόν.
    UPC (παγκόσμιος κωδικός προϊόντος): ο μοναδικός γραμμικός κώδικας του προϊόντος.
  • Τοποθεσία: όπου βρίσκεται το προϊόν.
  • Τιμή: ορίστε μια τιμή για το προϊόν.
    Φορολογική κλάση: επιλέξτε μια κατηγορία φορολογικής κλάσης για αυτό το προϊόν που έγινε Ρυθμίσεις> Εντοπισμός> Φορολογικές κλάσεις. Αυτό θα εφαρμόσει το φόρο στο ταμείο για το προϊόν. Επιλέξτε “Καμία” εάν οι φόροι δεν θα εφαρμοστούν σε αυτό το προϊόν.
  • Ποσότητα: Το συνολικό διαθέσιμο ποσό στο κατάστημα για αυτό το συγκεκριμένο προϊόν.
    Ελάχιστη ποσότητα: η ελάχιστη ποσότητα προϊόντος που πρέπει να φτάσει ο πελάτης για να προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών του.
  • Αφαίρεση Αποθέματος: “Ναι” θα αφαιρέσει το απόθεμα από την ποσότητα του προϊόντος (Π.χ .: Εάν υπάρχουν 100 υπολογιστές, και ένας πελάτης αγοράζει 2 υπολογιστές, το Αφαίρεση Απόθεμα θα αλλάξει την ποσότητα σε 98).
  • Κατάσταση μη διαθέσιμου αποθέματος: επιλέξτε “Διαθέσιμο”, “2-3 ημέρες” ή “Προεπιλογή” ως το μήνυμα που εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος όταν η ποσότητα του προϊόντος φτάσει στο 0.
  • Απαιτεί Αποστολή: Εάν το προϊόν απαιτεί αποστολή, επιλέξτε “Ναι”. Εάν όχι, επιλέξτε “Όχι”.
    SEO λέξη-κλειδί: δημιουργήστε μια λέξη-κλειδί για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αυτού του προϊόντος. Θα εμφανίζεται στη διεύθυνση URL της σελίδας του προϊόντος. Επομένως, η λέξη-κλειδί που δημιουργήθηκε πρέπει να είναι μοναδική για κάθε προϊόν.
  • Εικόνα: Κάνοντας κλικ στην επιλογή “Αναζήτηση φακέλων” θα οδηγηθεί ο διαχειριστής στον διαχειριστή εικόνας για να φορτώσει μια νέα εικόνα.
    Ημερομηνία Διαθεσιμότητας: η ημερομηνία κατά την οποία το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για αγορά.
  • Διαστάσεις: Εισαγάγετε το μήκος κατά πλάτος κατά το ύψος του προϊόντος, εάν υπάρχουν διαστάσεις που πρέπει να συμπεριληφθούν.
  • Κλάση Μήκους: καθορίζει τις μετρικές μονάδες για τις παραπάνω διαστάσεις.
  • Βάρος: Εισάγετε το βάρος του προϊόντος.
  • Κλάση βάρους: Καθορίστε τις μονάδες βάρους για τον αριθμό που εισάγεται στο “Βάρος”.
  • Κατάσταση: Η ενεργοποίηση καθιστά το προϊόν διαθέσιμο στο κοινό στο κατάστημα. Η απενεργοποίηση επιτρέπει την επεξεργασία του προϊόντος στη διοίκηση, αλλά το αποκρύπτει από το μπροστινό μέρος του καταστήματος.
  • Σειρά ταξινόμησης: Όταν το προϊόν ταξινομείται σε μια λίστα, ένας αριθμός τον αποδίδει ως προτεραιότητα. Ένα προϊόν με διαταγή ταξινόμησης ή 2 θα τοποθετηθεί υψηλότερα από ένα προϊόν με σειρά ταξινόμησης 3, αλλά χαμηλότερο από ένα προϊόν με σειρά ταξινόμησης 1.

Σύνδεσμοι

Η καρτέλα “Σύνδεσμοι” καθορίζει σε ποιες σελίδες θα εμφανιστεί το προϊόν στο κατάστημα.

  • Κατασκευαστής: Η επιλογή του κατασκευαστή του προϊόντος θα τοποθετήσει το προϊόν στη σελίδα του κατασκευαστή. Οι κατασκευαστές μπορούν να προβληθούν στην αρχική σελίδα αν προστεθούν στο banner του κατασκευαστή.
  • Κατηγορίες: Ελέγξτε τις κατηγορίες στις οποίες θα τοποθετηθεί το προϊόν. Το προϊόν θα αναφέρεται στη σελίδα της κατηγορίας στο κατάστημα.
  • Φίλτρα: Επιλέξτε τα φίλτρα που θα εφαρμοστούν σε αυτό το προϊόν εάν είναι ενεργοποιημένη η ενότητα Φίλτρο. Δείτε τα “Φίλτρα” για περισσότερες πληροφορίες.
    Καταστήματα: Ελέγξτε ποια καταστήματα θα πουλήσουν αυτό το προϊόν. Κάνοντας κλικ στο “Προεπιλογή” ισχύει εάν υπάρχει μόνο ένα κατάστημα που πρέπει να διαχειρίζεται.
  • Λήψεις: Εάν το προϊόν είναι προϊόν που μπορεί να μεταμορφωθεί, επιλέξτε το αρχείο που θα συμπεριληφθεί στην αγορά.
  • Σχετικά προϊόντα: Σε αυτόν τον χώρο, πληκτρολογήστε τυχόν σχετικά προϊόντα για αυτό το προϊόν. Αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος για προβολή του πελάτη. Κατά την πληκτρολόγηση του χώρου, θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο με τα σχετικά προϊόντα.

Επιλογές προϊόντων

Οι επιλογές είναι πρόσθετες επιλογές που ο πελάτης μπορεί να κάνει στη σελίδα του προϊόντος πριν προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών. Οι επιλογές δημιουργούνται για πρώτη φορά στο στοιχείο Κατάλογος> Επιλογές και, στη συνέχεια, εκχωρούνται σε ένα προϊόν που δημιουργείται με τον Kατάλογο> Προϊόντα.

Ένα παράδειγμα μιας επιλογής είναι το “μέγεθος”. Ξεκινήστε πληκτρολογώντας “μέγεθος” στο πλαίσιο αναζήτησης. Το μέγεθος θα πρέπει να εμφανίζεται σε ένα αναπτυσσόμενο πλαίσιο. Επιλέξτε το και κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί προσθήκης. Στα δεξιά, κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη τιμής τιμής”.
Οι τιμές επιλογών δημιουργήθηκαν στο παρελθόν στην ενότητα “Επιλογές” στην ενότητα “Κατάλογος”. Σε αυτή την ενότητα μπορεί να προστεθεί οποιαδήποτε επιλογή, όπως “Μεγάλο”.

Για να αφαιρέσετε από την ποσότητα κάθε φορά που αγοράζεται ένα προϊόν με αυτήν την επιλογή, μπορείτε να επιλέξετε “Ναι” στην ενότητα “Αφαίρεση αποθέματος”.
Μια αύξηση της τιμής μπορεί να προστεθεί στην αξία του δικαιώματος προαίρεσης, τα σημεία και το βάρος. Κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη τιμής τιμής” για να αντιστοιχίσετε αυτές τις πληροφορίες σε αυτήν τη συγκεκριμένη τιμή επιλογής. Μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή “Κατάργηση” για να διαγράψετε την τιμή της επιλογής.
Δείτε τις επιλογές για μια πιο εμπεριστατωμένη επεξήγηση της δυνατότητας επιλογών.

Εκπτώσεις/προσφορές

Η καρτέλα Έκπτωση/Προσφορά χρειάζεται τις ακόλουθες πληροφορίες για να συμπεριλάβει έκπτωση/προσφορά για ένα προϊόν:

• Ομάδα πελατών: Μια ομάδα πελατών (που γίνονται στο τμήμα Πωλήσεις> Πελάτες> Ομάδες) που πληρούν ένα κριτήριο για τη χρήση αυτής της έκπτωσης.
• Ποσότητα: Το όριο για το ποσό των προϊόντων που μπορούν να εφαρμόσουν αυτή την έκπτωση.
• Προτεραιότητα: Η προσθήκη ενός αριθμού προτεραιότητας, όπως 1, 2 ή 3, θα καθορίσει πότε θα χρησιμοποιηθεί αυτή η έκπτωση όταν άλλες παραχωρήσεις εφαρμόζονται στην παραγγελία ενός πελάτη. 1 θα εφαρμόσει αυτή την έκπτωση πρώτα, ενώ 2 θα την εφαρμόσουν δεύτερη, και ούτω καθεξής.
• Τιμή: Η μειωμένη τιμή
• Ημερομηνία Έναρξης: Η πρώτη ημερομηνία θα εφαρμοστεί η έκπτωση.
• Ημερομηνία λήξης: Η τελευταία διαθέσιμη ημερομηνία για τη χρήση της έκπτωσης. την ημερομηνία λήξης της έκπτωσης/προσφοράς.
Πατήστε “Προσθήκη έκπτωσης” μόλις συμπληρωθούν οι πληροφορίες. Κάντε κλικ στο “Κατάργηση” για να καταργήσετε την έκπτωση από το προϊόν.

Εικόνες

Οι ετικέτες εικόνων επιτρέπουν στο διαχειριστή να προσθέσει επιπλέον εικόνες προϊόντων στη σελίδα του προϊόντος. Η κύρια εικόνα φορτώθηκε ήδη στην καρτέλα Δεδομένα των Προϊόντων, οπότε λάβετε υπόψη ότι αυτές οι εικόνες θα περιλαμβάνονται κάτω από την κύρια εικόνα στη σελίδα του προϊόντος.
Μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη εικόνας” και στη συνέχεια στην επιλογή “Αναζήτηση” για να επιλέξετε μια εικόνα από τη Διαχείριση εικόνας. Ορίστε έναν αριθμό για τη σειρά ταξινόμησης. Το “1” θα το καταστήσει την πρώτη πρόσθετη εικόνα, ενώ κάθε φθίνουσα αριθμός ταξινόμησης θα την ακολουθήσει.

Η παραπάνω εικόνα είναι ένα παράδειγμα από μια σελίδα προϊόντος στο μπροστινό μέρος του καταστήματος. Η μεγάλη κύρια εικόνα προστέθηκε στην καρτέλα Δεδομένα. Οι εικόνες παραπάνω προστέθηκαν στην καρτέλα “Εικόνα”, με το πιο απομακρυσμένο επάνω αριστερά να έχει οριστεί ως 1 και οι παρακάτω εικόνες να έχουν χαμηλότερη προτεραιότητα.

Διαχειριστής εικόνας

Το Image Manager είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για την αποστολή αρχείων εικόνας. Οι εικόνες προϊόντων, το λογότυπο του καταστήματος και οι κατασκευαστές θα χρειαστούν όλες τις εικόνες που έχουν μεταμορφωθεί χρησιμοποιώντας το Image Manager.

Κάνοντας κλικ στο “Αναζήτηση αρχείων” θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο που ονομάζεται “Image Manager”. Ο φάκελος “εικόνα” θα είναι διαθέσιμος στην αριστερή στήλη, ο οποίος βρίσκεται στον ριζικό φάκελο όπου εγκαταστάθηκε το OpenCart. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα-πελάτη FTP για να προσθέσετε και να διαγράψετε εικόνες προϊόντων στο φάκελο “εικόνα”. Ένας άλλος τρόπος για να προσθέσετε εικόνες είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί “Μεταφόρτωση” στη γραμμή εργαλείων, το οποίο θα ανοίξει τον κατάλογο αρχείων του υπολογιστή σας για να τα προσθέσετε απευθείας. Οι παρακάτω εικόνες παρέχονται για τα προεπιλεγμένα προϊόντα. Επιλέξτε μια εικόνα κάνοντας κλικ σε ένα και πατήστε το κουμπί “Διαγραφή” στη γραμμή εργαλείων για να το διαγράψετε.

Πρόσβαση στις παραγγελίες

Όταν ένας πελάτης περάσει από το checkout, οι πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία του μεταφέρονται αυτόματα στην ενότητα Παραγγελίες για να παρακολουθείτε. Στη διαχείριση, μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που γίνονται στο κατάστημα, να προσθέσετε παραγγελίες χειροκίνητα ή να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες των υπαρχουσών παραγγελιών.

Η ενότητα Παραγγελίες βρίσκεται στο μενού Πωλήσεις > Παραγγελίες.

Σε αυτή τη σελίδα, κάθε παραγγελία που έγινε ποτέ από το κατάστημα παρατίθεται λεπτομερώς.

Εμφανίζονται τα παρακάτω στοιχεία για κάθε παραγγελία στη λίστα:

• Αριθμός παραγγελίας: ένας αριθμός που αντιστοιχεί σε μια παραγγελία από το OpenCart κατά την επιβεβαίωση της πληρωμής
• Πελάτης: το όνομα του πελάτη που έκανε την παραγγελία.
• Κατάσταση: ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας. Μετά την αρχική δημιουργία της παραγγελίας, η κατάσταση θα είναι “Εκκρεμεί”. Οι προεπιλεγμένες επιλογές είναι Παραλειπόμενες Παραγγελίες, Ακύρωση, Ακυρωμένη Αναστροφή, Αντιστροφή, Πλήρης, Ανεπιθύμητη, Λήξη, Αποτυχημένη, Σε εκκρεμότητα, Επεξεργασία, Επεξεργασία, Επιστροφή χρημάτων, Αντιστροφή, Αποστολή και Ακύρωση.
• Σύνολο: η συνολική τιμή της παραγγελίας.
• Ημερομηνία Προσθήκης
• Ημερομηνία Επεξεργασίας

Με τις παραγγελίες που περιλαμβάνονται στη λίστα, υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας, εισαγωγής, διαγραφής, αναζήτησης ή εκτύπωσης τιμολογίου μιας παραγγελίας.

Η ενότητα “Φίλτρο” στο δεξί μέρος της δελίδας βοηθά να εντοπίσετε παραγγελίες με βάση τις πληροφορίες που καθορίζονται στα κενά.

Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις παραγγελίες κατά ημερομηνία προστιθέμενη ή πελάτη. Το “φίλτρο” δεν μπορεί να αναζητήσει παραγγελίες ανά προϊόν που αγόρασε ακόμα.

Μη αυτόματη προσθήκη / τροποποίηση μιας παραγγελίας

Οι Παραγγελίες Πελατών θα ενημερώνονται αυτόματα στην ενότητα “Παραγγελία” αφού ο πελάτης επιβεβαιώσει την ολοκλήρωση του ελέγχου. Παρόλο που ενημερώνεται αυτόματα, μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να προσθέσετε παραγγελίες με μη αυτόματο τρόπο, για να προσθέσετε νέες πληροφορίες, όπως ένα κουπόνι δώρου, ή να προσθέσετε πόντους ανταμοιβής.
Για να προσθέσετε μια νέα παραγγελία με μη αυτόματο τρόπο, κάντε κλικ στο κουμπί “Εισαγωγή”. Για να τροποποιήσετε μια προϋπάρχουσα παραγγελία, κάντε κλικ στην επιλογή “Επεξεργασία” στην ενέργεια.

Πληροφορίες Πελάτη

Η πρώτη ενότητα για την τροποποίηση μιας παραγγελίας ονομάζεται Λεπτομέρειες πελάτη. Η πληκτρολόγηση ενός ονόματος πελάτη που έχει ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα θα συμπληρώσει αυτόματα τη φόρμα αναβαθμίζοντας τις πληροφορίες για να συμπληρώσει τα κενά.

Λεπτομέρειες πληρωμής

Εάν έχει προστεθεί μια διεύθυνση στον πελάτη, επιλέξτε την επιλογή διευθύνσεών του στην ενότητα “Επιλογή διεύθυνσης”. Διαφορετικά, η διεύθυνση του πελάτη θα πρέπει να συμπληρωθεί με μη αυτόματο τρόπο στη φόρμα.

Λεπτομέρειες αποστολής

Αυτή η ενότητα παρακολουθεί τη διεύθυνση αποστολής για αυτήν τη συγκεκριμένη παραγγελία. Εάν η διεύθυνση αποστολής και πληρωμής είναι οι ίδιες, αντιγράψτε και επικολλήστε τις παραπάνω πληροφορίες κατά την προσθήκη με μη αυτόματο τρόπο.

Προϊόντα
Στο “Επιλογή προϊόντος”, ξεκινήστε να πληκτρολογείτε το όνομα προϊόντος. Θα εμφανιστεί μια αναπτυσσόμενη λίστα με τα προϊόντα που περιέχουν αυτό το όνομα. Επιλέγοντας ένα προϊόν από αυτήν τη λίστα θα εμφανιστούν συγκεκριμένες επιλογές προϊόντων για αυτήν την παραγγελία.

Δωροεπιταγή

Εάν ένας πελάτης θέλει να προσθέσει μια παραγγελία δωροεπιταγής, θα του ζητήσει τις παρακάτω πληροφορίες.

Σύνολο

Κάτω από τα σύνολα, προστίθενται / αφαιρούνται και άλλα συνεισφέροντα στοιχεία πληρωμής, όπως κουπόνια και κουπόνια, στο σύνολο των παραγγελιών.

Οι μέθοδοι αποστολής και πληρωμής πρέπει να έχουν ήδη ρυθμιστεί για να επιλέξετε μια μέθοδο στη φόρμα παραγγελίας. Διαφορετικά, δεν θα υπάρχει τίποτα που να επιλέξει κάτω από τη μέθοδο αποστολής και τη μέθοδο πληρωμής.

Εκτύπωση τιμολογίου/απόδειξης

Για να εκτυπώσετε ένα τιμολόγιο, επιστρέψτε στη σελίδα Παραγγελίες στην ενότητα Πωλήσεις> Παραγγελίες. Πάνω από τη λίστα παραγγελιών στην επάνω δεξιά γωνία βρίσκεται το κουμπί “Εκτύπωση τιμολογίου”.

Επιλέξτε την παραγγελία που θα εκτυπωθεί και κάντε κλικ στην επιλογή “Εκτύπωση τιμολογίου”. Το τιμολόγιο μπορεί να εκτυπωθεί και να συμπεριληφθεί στην αποστολή.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

DEMO ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ FRONT-END ΤΟΥ OPENCART

Δείτε πως δουλεύουν οι βασικές λειτουργίες που περιγράφονται πιο πάνω και πως λειτουργεί για τον πελάτη η διαδικασία της αναζήτησης και παραγγελίας ενός προϊόντος.

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Ο παράγοντας της ταχύτητας φόρτωσης ενός e-shop, διαδραματίζει πια σημαντικό ρόλο στην κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης. Δείτε με ποιες αλλαγές την βελτιστοποιούμε δραματικά, μέσω προσθήκης κώδικα στο αρχείο .htaccess