Τα παραδοσιακά ΜΜΕ στο διαδίκτυο

Τα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης περνούν την πύλη του ίντερνετ σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημιακών για τα «Διαδυκτιακά ΜΜΕ και τα πρότυπα του WEB , η ελληνική περίπτωση».

Στα δεδομένα της έρευνα συμπεριλήφθηκαν 106 Μέσα, 38 τηλεοπτικοί σταθμοί εκ των οποίων μόνο οι 23 είχαν ηλεκτρονική διεύθυνση, 53 ραδιοφωνικοί σταθμοί εκ των οποίων οι 43 είχαν παρουσία στο ίντερνετ και 55 εφημερίδες εκ των οποίων οι 40 είχαν sites.

Η ικανοποιητική χρήση εναλλακτικών καναλιών δημοσίευσης, δηλαδή η παρουσία τους και σε άλλα μέσα πλην του βασικού, εμφανίζεται στο 13% των τηλεοπτικών σταθμών, στο 10% των εφημερίδων ενώ στους ραδιοφωνικούς σταθμούς μόλις το 11,6% χρησιμοποιεί διαφορετικά κανάλια δημοσίευσης.

Παράλληλα το 38% των εφημερίδων παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση στο αρχείο τους, το 25% των καναλιών διαθέτει υπηρεσίες catch-up TV και το ένα τρίτο των ραδιοφωνικών σταθμών παρέχει podcasts.

Στη λίστα με τις 20 μεγαλύτερες βαθμολογίες, οι εφημερίδες καταλαμβάνουν εννέα θέσεις, ενώ στα ειδησεογραφικά ΜΜΕ αναφέρονται ως διαδραστικά μεταξύ άλλων ο ΣΚΑΪ και η Καθημερινή

Πηγή: http://www.skai.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο