fbpx
ISTOTEXNIKI
WEB SOLUTIONS

Τα παραδοσιακά ΜΜΕ στο διαδίκτυο

Τα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης περνούν την πύλη του ίντερνετ σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημιακών για τα «Διαδυκτιακά ΜΜΕ και τα πρότυπα του WEB , η ελληνική περίπτωση».

Στα δεδομένα της έρευνα συμπεριλήφθηκαν 106 Μέσα, 38 τηλεοπτικοί σταθμοί εκ των οποίων μόνο οι 23 είχαν ηλεκτρονική διεύθυνση, 53 ραδιοφωνικοί σταθμοί εκ των οποίων οι 43 είχαν παρουσία στο ίντερνετ και 55 εφημερίδες εκ των οποίων οι 40 είχαν sites.

Η ικανοποιητική χρήση εναλλακτικών καναλιών δημοσίευσης, δηλαδή η παρουσία τους και σε άλλα μέσα πλην του βασικού, εμφανίζεται στο 13% των τηλεοπτικών σταθμών, στο 10% των εφημερίδων ενώ στους ραδιοφωνικούς σταθμούς μόλις το 11,6% χρησιμοποιεί διαφορετικά κανάλια δημοσίευσης.

Παράλληλα το 38% των εφημερίδων παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση στο αρχείο τους, το 25% των καναλιών διαθέτει υπηρεσίες catch-up TV και το ένα τρίτο των ραδιοφωνικών σταθμών παρέχει podcasts.

Στη λίστα με τις 20 μεγαλύτερες βαθμολογίες, οι εφημερίδες καταλαμβάνουν εννέα θέσεις, ενώ στα ειδησεογραφικά ΜΜΕ αναφέρονται ως διαδραστικά μεταξύ άλλων ο ΣΚΑΪ και η Καθημερινή

Πηγή: https://www.skai.gr

ΚΛΕΙΣΙΜΟ