ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Πως γίνεται η διαχείριση μιας παραγγελίας, πως ενημερώνεται ο πελάτης

Πρόσβαση στις παραγγελίες

Όταν ένας πελάτης περάσει από το checkout, οι πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία του μεταφέρονται αυτόματα στην ενότητα Παραγγελίες για να παρακολουθείτε. Στη διαχείριση, μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που γίνονται στο κατάστημα, να προσθέσετε παραγγελίες χειροκίνητα ή να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες των υπαρχουσών παραγγελιών.

Διαχείριση παραγγελιών

Η ενότητα Παραγγελίες βρίσκεται στο μενού Πωλήσεις > Παραγγελίες.

Σε αυτή τη σελίδα, κάθε παραγγελία που έγινε ποτέ από το κατάστημα παρατίθεται λεπτομερώς.

Εμφανίζονται τα παρακάτω στοιχεία για κάθε παραγγελία στη λίστα:
Αριθμός παραγγελίας: ένας αριθμός που αντιστοιχεί σε μια παραγγελία από το OpenCart κατά την επιβεβαίωση της πληρωμής
Πελάτης: το όνομα του πελάτη που έκανε την παραγγελία.
Κατάσταση: ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας. Μετά την αρχική δημιουργία της παραγγελίας, η κατάσταση θα είναι "Εκκρεμεί". Οι προεπιλεγμένες επιλογές είναι Παραλειπόμενες Παραγγελίες, Ακύρωση, Ακυρωμένη Αναστροφή, Αντιστροφή, Πλήρης, Ανεπιθύμητη, Λήξη, Αποτυχημένη, Σε εκκρεμότητα, Επεξεργασία, Επεξεργασία, Επιστροφή χρημάτων, Αντιστροφή, Αποστολή και Ακύρωση.
Σύνολο: η συνολική τιμή της παραγγελίας.
Ημερομηνία Προσθήκης
Ημερομηνία Επεξεργασίας

Με τις παραγγελίες που περιλαμβάνονται στη λίστα, υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας, εισαγωγής, διαγραφής, αναζήτησης ή εκτύπωσης τιμολογίου μιας παραγγελίας.


Διαχείριση παραγγελιώνΗ ενότητα "Φίλτρο"  στο δεξί μέρος της δελίδας βοηθά να εντοπίσετε παραγγελίες με βάση τις πληροφορίες που καθορίζονται στα κενά.

Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις παραγγελίες κατά ημερομηνία προστιθέμενη ή πελάτη. Το "φίλτρο" δεν μπορεί να αναζητήσει παραγγελίες ανά προϊόν που αγόρασε ακόμα.

 

Μη αυτόματη προσθήκη / τροποποίηση μιας παραγγελίας

Οι Παραγγελίες Πελατών θα ενημερώνονται αυτόματα στην ενότητα "Παραγγελία" αφού ο πελάτης επιβεβαιώσει την ολοκλήρωση του ελέγχου. Παρόλο που ενημερώνεται αυτόματα, μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να προσθέσετε παραγγελίες με μη αυτόματο τρόπο, για να προσθέσετε νέες πληροφορίες, όπως ένα κουπόνι δώρου, ή να προσθέσετε πόντους ανταμοιβής.
Για να προσθέσετε μια νέα παραγγελία με μη αυτόματο τρόπο, κάντε κλικ στο κουμπί "Εισαγωγή". Για να τροποποιήσετε μια προϋπάρχουσα παραγγελία, κάντε κλικ στην επιλογή "Επεξεργασία" στην ενέργεια.

Διαχείριση παραγγελιών

Πληροφορίες Πελάτη

Η πρώτη ενότητα για την τροποποίηση μιας παραγγελίας ονομάζεται Λεπτομέρειες πελάτη. Η πληκτρολόγηση ενός ονόματος πελάτη που έχει ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα θα συμπληρώσει αυτόματα τη φόρμα αναβαθμίζοντας τις πληροφορίες για να συμπληρώσει τα κενά.

Λεπτομέρειες πληρωμής

Εάν έχει προστεθεί μια διεύθυνση στον πελάτη, επιλέξτε την επιλογή διευθύνσεών του στην ενότητα "Επιλογή διεύθυνσης". Διαφορετικά, η διεύθυνση του πελάτη θα πρέπει να συμπληρωθεί με μη αυτόματο τρόπο στη φόρμα.

Λεπτομέρειες αποστολής

Αυτή η ενότητα παρακολουθεί τη διεύθυνση αποστολής για αυτήν τη συγκεκριμένη παραγγελία. Εάν η διεύθυνση αποστολής και πληρωμής είναι οι ίδιες, αντιγράψτε και επικολλήστε τις παραπάνω πληροφορίες κατά την προσθήκη με μη αυτόματο τρόπο.
Προϊόντα
Στο "Επιλογή προϊόντος", ξεκινήστε να πληκτρολογείτε το όνομα προϊόντος. Θα εμφανιστεί μια αναπτυσσόμενη λίστα με τα προϊόντα που περιέχουν αυτό το όνομα. Επιλέγοντας ένα προϊόν από αυτήν τη λίστα θα εμφανιστούν συγκεκριμένες επιλογές προϊόντων για αυτήν την παραγγελία.

Δωροεπιταγή

Εάν ένας πελάτης θέλει να προσθέσει μια παραγγελία δωροεπιταγής, θα του ζητήσει τις παρακάτω πληροφορίες.

Σύνολο

Κάτω από τα σύνολα, προστίθενται / αφαιρούνται και άλλα συνεισφέροντα στοιχεία πληρωμής, όπως κουπόνια και κουπόνια, στο σύνολο των παραγγελιών.

Οι μέθοδοι αποστολής και πληρωμής πρέπει να έχουν ήδη ρυθμιστεί για να επιλέξετε μια μέθοδο στη φόρμα παραγγελίας. Διαφορετικά, δεν θα υπάρχει τίποτα που να επιλέξει κάτω από τη μέθοδο αποστολής και τη μέθοδο πληρωμής.

Εκτύπωση τιμολογίου/απόδειξης

Για να εκτυπώσετε ένα τιμολόγιο, επιστρέψτε στη σελίδα Παραγγελίες στην ενότητα Πωλήσεις> Παραγγελίες. Πάνω από τη λίστα παραγγελιών στην επάνω δεξιά γωνία βρίσκεται το κουμπί "Εκτύπωση τιμολογίου".

Επιλέξτε την παραγγελία που θα εκτυπωθεί και κάντε κλικ στην επιλογή "Εκτύπωση τιμολογίου". Αυτή η ενέργεια θα σας κατευθύνει σε μια εκτυπώσιμη σελίδα του τιμολογίου. Το τιμολόγιο μπορεί να εκτυπωθεί και να συμπεριληφθεί στην αποστολή.

Κατηγορίες

Τεχνική Υποστήριξη

question

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Λύνουμε κοινές απορίες

play-button

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ

Επεξήγηση Λειτουργιών

layers

ΠΩΣ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Τα Απαραίτητα Βήματα

email client ρυθμίσεις

ΡΥΘΜΙΣΗ EMAIL CLIENT

Outlook, Mozilla Thunderbird

cpanel hosting backup manual

ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Χειροκίνητη λήψη τοπικών αρχείων & βάσης δεδομένων

Φόρμα Επικοινωνίας


Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο